MTA Raporlarında ki Akarsular da Altın?

      

                     MTA Raporlarında Ki Akarsular ? 

Merhaba Değerli Arkadaşlar ben Ali U. Sizlere Bu yazım da MTA raporlarında gösterilen potansiyel altın yatakları ve gösterilmeyen yataklar hakkında anlatım yapacağım.

İyi Okumalar Diliyorum..



Öncelikle bir konuya açıklık getireceğim çünkü bu konu çok soruluyor ve tartışılıyor.

Eminim sizde bu konu hakkında tam bir fikre sahip değilsiniz.

Herkes soruyor bizim memleketteki akarsu MTA Raporlarında (Maden Teknik Arama ) gösterilmiyor bu Akarsu da  altın var mıdır ?

Şimdi bu söyleyeceklerimi dinleyin arkadaşlar; Maden Teknik Arama ( MTA ) kurumunun her ama her akarsu da araştırma yapmasına imkan yok.

Zaten MTA şirketlerin ve devletin işleyip kar edebileceği yerleri belirler ve kamuoyu ile paylaşır.
Yani bir bölgede tonda 1 veya 3 gram çıkan yerleri yada toplam 100 kilo altın olan yerleri raporlara işlemez.
Kar marjının yüksekliğine bakar. Benim memleketim de ki akarsu da Altın yok diye üzülmeyin bir gün uyanırsınız sizin yıllar önce rapor da yok diye araştırma yapmadığınız bölge de Altın bulunmuş ve Kanadalı bir firma Orada ki Madeni çıkartacak ve siz de bunu duyunca hayıflanırsınız.

Onun için Siz okuyucularıma Tavsiyem gidin alın mangalınızı varsa çocuklarınızı bir akarsuyun kenarına kurulun hem eğlenin hem araştırma yapın.

Kaybedeceğiniz bir şey yok en güzel hobilerden birini edinmiş olacaksınız emin olun.
Hele o ilk altını Gold Panın içinde gördüğünüz zaman keyfinize diyecek olmaz.

Hepinize Selamlarımı İletiyorum Esen Kalınız..

Facebook Sayfamızı beğenmeyi unutmayalım





MTA Raporlarında ki Akarsular da Altın? MTA Raporlarında ki Akarsular da Altın? Reviewed by Yazar on 15:37 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.